-
KATEGÓRIÁK
- TYLO AKCIÓ!
- Különleges ajánlatok
- Új termékek
- Elektromos melegítők
- HARVIA fűtőberendezések
- EOS fűtőberendezések
- HUUM fűtőberendezések
- TULIKIVI fűtőberendezések
- SENTIOTEC fűtőberendezések
- HEHKU fűtőberendezések
- IKI fűtőberendezések
- SAUNUM melegítők
- MAGNUM fűtőberendezések
- MISA fűtőberendezések
- MONDEX fűtőberendezések
- MONUMENTS fűtőberendezések
- SAWO fűtőberendezések
- TMF fűtőberendezések
- HELO fűtőberendezések
- NARVI fűtőberendezések
- TYLÖ fűtőberendezések
- VVD fűtőberendezések
- Vezérlő egységek
- Alkatrészek
- Kiegészítők
- Fatüzelésű fűtőberendezések
- HARVIA fűtőberendezések
- TMF fűtőberendezések
- HUUM fűtőberendezések
- SKAMET fűtőberendezések
- STOVEMAN fűtőberendezések
- ERMAK fűtőberendezések
- GEFEST szauna fűtők
- IKI fűtőberendezések
- COZY melegítők
- Fűtőkályhák és kazánok
- KOTA fűtőberendezések
- MISA fűtőberendezések
- PROTOPI fűtőberendezések
- TEPLODAR fűtőberendezések
- VEZUVIJ fűtőberendezések
- VIENYBĖ fűtőberendezések
- HELO fűtőberendezések
- NARVI fűtőberendezések
- AITO fűtőberendezések
- TATPAR fűtőberendezések
- KASTOR fűtőberendezések
- TULIKIVI fűtőberendezések
- MONDEX fűtőberendezések
- Kémények, füstcsövek
- Vízmelegítők
- Kiegészítő felszerelés
- Gőzfejlesztők
- Infravörös elemek
- Jéggenerátorok
- Szauna vezérlő egységek
- Szaunafa
- Szaunaajtók
- Szaunakövek
- Szauna épület
- Szauna világítás
- Szauna kiegészítők
- Szaunakabinok
- Szabadtéri szauna
- Medencék
Az Ön kosara üres!Garancia és visszaküldés
Minden áru érvényes a gyártó által bejelentett jótállási szolgáltatásra.
- Az 1999/44 / EK EU irányelv szerint az EU-nak legalább 24 hónapos jótállási időt kell nyújtania.
- A termék javításához az ügyfélnek rendelkeznie kell vásárlási igazolással vagy kitöltött igazolási garanciával.
- Ha a termék a garanciális időszak lejárta előtt megszakad, a garanciális javításokat ingyen végezzük.
A jótállási kötelezettségek nem vonatkoznak:
- törött fényforrások;
- ha a terméket nem rendeltetésszerűen használták (kereskedelmi vagy ipari célokra, vagy a kezelési útmutatóban meghatározott követelményeknek megfelelően);
- a sérült tömítések bármilyen független javítását elvégezték, vagy ha vannak olyan jelek, amelyek megpróbálják szétszerelni a terméket;
- ha a mechanikus ház vagy más alkatrészek sérülésének jelei vannak;
- a terméket helytelenül csatlakoztatták egy áramforráshoz, vagy megszakadt a túlzott nagyfeszültségű impulzusos tápellátás miatt az alállomások és elosztóberendezések stb. villamos szerelési munkáihoz;
- a terméket zivatarok, tűz, víz vagy egyéb katasztrófák, agresszív anyagok, folyadékok stb. károsították;
- A garancia nem érvényes azokra a tartozékokra, alkatrészekre és szerelvényekre, amelyek robbanási ideje korlátozott.
Csomagolás
Minden ügyfélnek azt tanácsoljuk, hogy őrizze meg az áruk eredeti csomagolását, ha garanciális szolgáltatásra van szüksége, amint azt a gyártók állítják. Kérjük, ne távolítsa el a termékekből a sorszámot vagy az áru azonosításához szükséges egyéb lényeges információt.
A tételek visszaküldése
Ha a termék terméke nem igényli az ügyfél igényeit, akkor a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül visszaküldhető az eladónak.
A terméket felhasználatlanul és eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, az átlátszó vákuumcsomagolás kivételével.
Minden gyári matricának, a sorozatszámot is beleértve, a terméken és / vagy a csomagoláson fel kell tüntetni.
Ha a vevő a nem élelmiszer jellegű termékek nem megfelelő minőségét vásárolta meg, amelynek hiányosságait nem vitatták meg az eladóval, akkor a vevőnek joga van megkövetelni az opció eladótól:
- a megfelelő minőségű termék nem megfelelő minőségének pótlása;
- az ár csökkentése;
- ésszerű időn belül az áruk hiányosságainak fizetési hibák nélküli megszüntetése;
- hibákat saját maga vagy harmadik rész segítségével elhárította az ésszerű határidőn belül, amelyen belül az eladó nem távolította el a hibákat;
- az adásvételi szerződés felmondására és a kifizetett tárgy visszatérítésének kérésére.
A termékeket a vásárlás helyén kicserélik vagy visszaküldik az ügyfélnek. A Vevőnek írásbeli kérelmet kell benyújtania az eladóhoz, amelyben jelzi az áruk hiányát. A kérelemhez csatolni kell az eladótól származó pénztári bizonylatot vagy eladási bizonylatot, vagy az áru egyéb eladását, amely megerősíti a dokumentumot és az értékesítési bizonylatot (ha az eladott termék minőségi garancia időtartamát tartalmazza).
Ha a vevőnek nem tetszik a termék alakja, mérete, színe, mintázata, akkor a nem élelmiszer-értékesítés dátumától számított tizennégy napon belül - ha az eladó nem határozott meg hosszabb időt - joga van az árut hasonló termékre cserélni.
Ha az eladó nem tudja megváltoztatni a terméket a megfelelőre, akkor a vevőnek joga van határidőn belül visszaküldeni a terméket az eladónak, és visszaszerezni az érte fizetett pénzt.