-
KATEGÓRIÁK
- Ajándékok
- TYLO AKCIÓ!
- Ingyenes szállítás
- Különleges ajánlatok
- Új termékek
- Elektromos melegítők
- HARVIA fűtőberendezések
- EOS fűtőberendezések
- HUUM fűtőberendezések
- TULIKIVI fűtőberendezések
- SENTIOTEC fűtőberendezések
- HEHKU fűtőberendezések
- IKI fűtőberendezések
- SAUNUM melegítők
- MAGNUM fűtőberendezések
- MISA fűtőberendezések
- MONDEX fűtőberendezések
- MONUMENTS fűtőberendezések
- SAWO fűtőberendezések
- TMF fűtőberendezések
- HELO fűtőberendezések
- NARVI fűtőberendezések
- TYLÖ fűtőberendezések
- VVD fűtőberendezések
- Vezérlő egységek
- Alkatrészek
- Kiegészítők
- Fatüzelésű fűtőberendezések
- HARVIA fűtőberendezések
- TMF fűtőberendezések
- HUUM fűtőberendezések
- SKAMET fűtőberendezések
- STOVEMAN fűtőberendezések
- ERMAK fűtőberendezések
- GEFEST szauna fűtők
- IKI fűtőberendezések
- COZY melegítők
- Fűtőkályhák és kazánok
- KOTA fűtőberendezések
- MISA fűtőberendezések
- PROTOPI fűtőberendezések
- TEPLODAR fűtőberendezések
- VEZUVIJ fűtőberendezések
- VIENYBĖ fűtőberendezések
- HELO fűtőberendezések
- NARVI fűtőberendezések
- AITO fűtőberendezések
- TATPAR fűtőberendezések
- KASTOR fűtőberendezések
- TULIKIVI fűtőberendezések
- MONDEX fűtőberendezések
- VÖHRINGER fűtőberendezések
- Kémények, füstcsövek
- Vízmelegítők
- Kiegészítő felszerelés
- SUMMIT öntöttvas kályhák
- Gőzfejlesztők
- Infravörös elemek
- Jéggenerátorok
- Szauna vezérlő egységek
- Szaunafa
- Szaunaajtók
- Szaunakövek
- Szauna épület
- Szauna világítás
- Szauna kiegészítők
- Szauna textíliák
- Szaunakabinok
- Szabadtéri szauna
- Medencék
Az Ön kosara üres!Garancia és visszaküldés
Minden termékre érvényesek a gyártói garanciális időszakok.
Az EU-országokban érvényes az 1999/44/EK irányelv, amely legalább 24 hónapos garanciális időszakot ír elő.
A termék garanciális javításra történő leadásakor szükséges a vásárlási bizonylat vagy a kitöltött jótállási jegy.
Ha a termék a megadott jótállási idő lejárta előtt megsérül, a garanciális javítást ingyenesen elvégezzük.
A garanciális kötelezettségek nem vonatkoznak:- hibás fényforrásokhoz;
- a terméket nem rendeltetésszerűen (kereskedelmi, gyártási célra vagy a használati utasításban meghatározott követelmények betartása nélkül) használják;
- bármilyen önjavítás történt, a tömítések sérültek, a termék meghamisítására utaló jelek vannak stb.;
- mechanikai sérülés van a termék házán vagy más részein;
- a terméket nem megfelelően csatlakoztatták az áramforráshoz, vagy az alállomások, elosztó létesítmények stb. elektromos szerelési munkái során túl magas tápfeszültség impulzusok miatt megsérült;
- a terméket villámcsapás, tűz, víz vagy egyéb elemek, agresszív anyagok, folyadékok stb. károsították;
- korlátozott élettartamú terméktartozékokhoz, tartozékokhoz, alkatrészekhez és egységekhez.
Csomagolás
Minden vásárlónak javasoljuk, hogy őrizze meg az eredeti termékcsomagolást, ha garanciális szervizre van szüksége – ezt egyes gyártók előírják. A termék sorozatszáma, illetve a termék azonosításához szükséges egyéb fontos információ a termékről és a csomagolásról nem távolítható el.
Termék visszaküldési eljárás
Ha a megvásárolt termék nem megfelelő okok miatt, a vásárlónak joga van azt a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az eladónak.
Ha a vevő megtagadja a hibásan kiszállított áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének szállítási költségét.
A visszaküldött terméknek fel nem használtnak és eredeti csomagolásában kell lennie, kivéve a vákuum átlátszó csomagolást.
Minden gyári matricának, beleértve a sorozatszámot is, fel kell tüntetnie a terméken és/vagy csomagolásán.
Ha a vevőnek nem megfelelő minőségű nem élelmiszerterméket adtak el, és az eladó annak hiányosságait nem beszélte meg a vevővel, a vevő jogosult követelni az eladótól:
- a nem megfelelő minőségű terméket megfelelő minőségű termékre cserélni;
- ennek megfelelően csökkentse a termék árát;
- ésszerű időn belül a termék hibáit ingyenesen kijavítani;
- a termék hibáinak elhárításának költségeit megtéríteni, ha azt az eladó ésszerű időn belül nem távolította el, a fogyasztó a hibát saját maga vagy harmadik személy közreműködésével távolította el;
- az adásvételi szerződést egyoldalúan felmondani és a termékért kifizetett pénz visszatérítését követelni.
Az áru cseréje vagy visszaküldése a vásárlás helyén vagy az eladó által megjelölt más, a vevő számára kényelmes helyen történik. A vevő írásos kérelmet nyújt be az eladónak, amelyben megjelöli az áru hibáit. A kérelemhez pénztárgép bizonylatot vagy vételi-adásvételi bizonylatot, vagy az áru ezen eladótól történő adásvételét igazoló egyéb okiratot, valamint jótállási okmányt (ha az eladott árura a minőségi szavatossági idő van meghatározva) csatolunk.
Ha a vevőnek nem tetszik a megvásárolt termék formája, mérete, színe, modellje vagy teljessége, joga van azt a nem élelmiszer jellegű termék eladásától számított tizennégy napon belül hasonló termékre kicserélni, kivéve, ha az eladó hosszabb időszakot határozzon meg.
Ha az eladó nem rendelkezik cserére alkalmas termékkel, a vevőnek joga van a terméket a megadott határidőn belül visszaküldeni az eladónak, és visszakövetelni az érte kifizetett pénzt.
A termék megjelenésében bekövetkezett változás vagy a termék sérülése miatti vita esetén az eladónak írásban kell fordulnia a Nem Élelmiszeripari Termékek Állami Felügyelőségéhez, és az írásbeli következtetések kézhezvételét követően haladéktalanul értesítenie kell a vásárlót.
- Szaunakabinok
- Ajándékok