Kézbesítési információ

Cégünk prioritása, hogy vásárlóink ​​számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.

A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a kapcsolati telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.

A kiszállítás mindig elérhető.

Szállítási idő 1-14 munkanap. Egyes esetekben hosszabb is lehet, de ezt az adott tétel szállítási idejével jelzik. Előre utalás esetén a megrendelés feldolgozása a fizetés beérkezésekor kezdődik.

Ha a termék szállítása késik, kérjük, feltétlenül jelezze felénk.


Házhoz szállítás árak

A kiszállítás ára Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.

Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).

 

Kiszállítási feltételek

A futár a 31 kg-ig terjedő áru(ka)t felár nélkül házhoz szállítja. Amennyiben Ön a fent említett esetben nem rendeli meg a termék(ek) kiszállítását, a futár az Ön által megadott házhoz szállítja az adott terméket/termékeket. A futárszolgálat munkatársa tud segíteni a termék(ek) kiszállításában, de nagyobb méretű és/vagy 31 kg-nál nagyobb tömegű küldemény(ek) kézbesítése esetén külön fizetést kérhet.


Fontos! A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.

A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.

 

Áruk gyűjtése

A kiszállított áru átvételekor ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ellenőrizze, hogy a csomagolás nem deformálódott, sérült-e. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomag dokumentumait, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a rendezett árut kiszállították Önnek.

Az árut nem küldik ingyen Neringába.


Az áru visszaküldése

Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon.

Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.