Dekoratív hátsó fal EOS Hercules / EOS Stone elektromos sütőkhöz
Model: 94.5277

Dekoratív hátsó fal EOS Hercules / EOS Stone elektromos sütőkhöz

-tól 125 536.70 Ft
Az árak szállítási díj nélkül érvényesek
db.:
Szállítási idő
A termék illeszkedése vagy színe kissé eltérhet a képen láthatótól.

Hátsó falak EOS Hercules és EOS Stone elektromos fűtőtestekhez.

A fűtőtesthez illő rozsdamentes acélból készült, egyben elrejti az elektromos csatlakozódobozt.

Akkor használható, ha az elektromos fűtőtestet üveg mellé helyezik.

Az alábbi táblázat azt mutatja, hogy melyik hátsó fali modell felel meg az EOS elektromos fűtésnek:

 

Hátsó fal száma (szín) EOS fűtőtest modell
945277 (rozsdamentes acél) Herkules / Stone S25
945278 (rozsdamentes acél) Herkules / Stone S25 Vapor
944375 (rozsdamentes acél) Herkules / Stone S60
944441 (antracit) Herkules S60
944376 (rozsdamentes acél) Herkules / Stone S60 Vapor
944442 (antracit) Herkules S60 Vapor
944439 (rozsdamentes acél) Herkules XL S120, XL S120 Vapor
944440 (antracit) Herkules XL S120, XL S120 Vapor
947242 (fekete) Herkules / Stone S25 Vapor
947776 (fekete) Herkules S60
947777 (fekete) Herkules S60 Vapor
947241 (fekete) Herkules / Stone S25
947778 (fekete) Herkules XL S120, XL S120 Vapor
  • A gyártó ország Németország

Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.

A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.

A kiszállítás mindig elérhető.

Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.

A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.

A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.

A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.

A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.

Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.


Házhoz szállítás árak

A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.

Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).

A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.

A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.

 

Áruk gyűjtése

A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.

2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.

Az áru visszaküldése

Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.

Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:

1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.

2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.

3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen

Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.

Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.

Hasonló Termékek

Hasonló termékek