Elektromos szaunakályha vezérlőpanel - EOS Econ H3
Leírás
Elektronikus szaunavezérlő egység száraz finn és párás szauna működtetéséhez. Kereskedelmi szaunakabinokhoz. Lehetővé teszi a felületi és félig süllyesztett beépítést.
- Ház: műanyag, krémfehér
- Kijelző: LCD kijelző 65 x 37 mm, többsoros, alfanumerikus, háttérvilágítással
- Navigáció: 10 nyelv (DE, EN, FR, ES, IT, NL, RU, PL, FI, SE)
- Hőmérséklet-szabályozás: digitális kétpontos szabályozás
- Páratartalom-szabályozás: arányos (10 lépéses) vagy relatív páratartalom-szabályozás (opcionális F2 páratartalom-érzékelővel )
- Fűtési idő korlátozás: 6, 12 óra vagy korlátlan
- Hőmérséklet-korlátozás: 142 °C biztonsági túlmelegedés-korlátozás
- Kezdési idő előzetes kiválasztása: akár 24 órával előre
- Telepítés: Felületi vagy félig süllyesztett telepítés
Egyéb jellemzők:
- csatlakozás az opcionális 2. érzékelőhöz,
- csatlakozás az opcionális páratartalom-érzékelőhöz,
- hőmérséklet előválasztás,
- fényteljesítmény (max. 100 W / 500 mA),
- ventilátor kimenet (max. 100 W / 500 mA),
- gyerekzár (billentyűzetzár),
- hibaüzenetek egyszerű szövegként,
- Life-Guard gyors időzítő,
- adatmegőrzés áramkimaradás esetén (min. 24 óra)
Technical specification
- Garancia (év) 2
- A gyártó ország Németország
- Fűtőteljesítmény (kW) 9 kW - 36 kW
- Méretek magasság (mm) 220
- Méretek szélesség (mm) 250
- Méretek mélysége (mm) 60
- Súly (kg) 1
- Működési idő (h) 0 - 12
- Tápfeszültség, fázis 400 V 3N AC 50 Hz
- Max. kijelzett érték (°C) 142
- Állítható hőmérséklet min-max ° C 30 - 115
Utasítás
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.