EOS védősín
Leírás
Ha valamilyen tárgyat helyeznek a védősínre (pl. elfelejtett törölköző), akkor a sín lehajlik, és előfordulhat, hogy a fűtés nem indul el, vagy a fűtés megszakad. Az objektum eltávolítása után a művelet automatikusan folytatódik.
A rendszer rozsdamentes acél sínből (keret), fém házból (antracit bevonat) és integrált kikapcsoló mechanizmussal áll.
A kályha feletti szaunafalra szerelhető. Az öt különböző sínméretnek köszönhetően a rendszer minden EOS fűtőtesthez illeszkedik. Könnyen telepíthető és csatlakoztatható. Egyes padlófűtőknél a rendszer közvetlenül a fűtőtestre is felszerelhető egy kiegészítő szerelőkeret segítségével.
Az EOS védősín egy jóváhagyott, szabványnak megfelelő biztonsági megoldás (az EU 60335-2-53 szerint). Használható szaunakabinokhoz távkapcsolással vagy távvezérléssel, és csökkenti annak kockázatát, hogy egy szaunakályha nem biztonságos állapotban (pl. törölköző a kályhán) kapcsoljon be.
A védősín erősen ajánlott biztonsági megoldásként, például a WCI-01 Web App modul használatával okostelefonról/táblagépről távoli szaunakezeléshez.
Kompatibilis az összes EOS vezérlőegységgel és szinte minden szauna fűtőberendezéssel.
A következő rendszermodellek és -méretek kompatibilisek a fűtőberendezésekkel:
94,8870 – 1. típus – 140 x 333 x 322 mm – EOS Moment W, Thermat W (Bi-O), ThermoTec W (S), Bi-O Tec W, 43FN, Euro, Organic W (Bi-O), Cubo (2, +, 2+, Avantgarde, Bi-2O), Selection, Bi-O (Control), FinnRock, Herkules / Stone S25 (Vapor), Mythos S35 / S45 (Vapor)
94,8875 – 3. típus – 140 x 710 x 322 mm – EOS P1 (szél, +), Herkules XL S50 (gőz)
94,8876 – 4-es típus – 140 x 333 x 482 mm – EOS EuroMax, Bi-O Max, BlackRock, Herkules S60 (gőz), Stone S60 (gőz)
94,8878 – 5-ös típus – 140 x 710 x 482 mm – EOS 34.G, Goliath, Herkules XL S120 (gőz)
94,8879 – 6-os típus – 140 x 333 x 222 mm – EOS Picco W (Bi-O), M3 W, Filius W (Bi-O), Gracil (Bi-O), Gracil W (Bi-O)
Technical specification
- Garancia (év) 2
Utasítás
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.