Fatüzelésű szaunakályha GEFEST - Avangard ZK Uragan 25 (P2) tulipánrácsban
Leírás
Az Avangard ZK Uragan 25 (P2) egy új koncepció az öntöttvas hőtartó szaunakályhák fűtésére közvetlen töltéssel.
A test moduláris, az összeszerelés alulról felfelé történik, a modulok a nútféderes rendszer szerint vannak összekapcsolva.
Az Avangrad kályha gőzpárologtatójának súlya 42 kg, és a lánggal való közvetlen érintkezés révén melegszik fel. A gőzpárologtatónak 2 felülete van, megnövelt munkaterülettel - alulról tűz melegíti fel, felülről pedig víz vezeti be a gőzhöz. A párolgási terület növelése és az első kőrétegek felmelegítése érdekében magas tüskéket helyeznek a kályhára.
A lángelosztót 3 fokozatban szerelik fel a kályha alá, 3 sugárra osztja a lángot, és először az oldalsó részekre irányítja a falak intenzív felmelegítése és a gőzfürdő levegőjének konvektív felmelegítése érdekében. Ehhez a külső felületeken konvekciós tüskék találhatók. Ezenkívül a láng a széleken áthalad a kémény kijáratához, felmelegítve a kályhát.
A fűtőberendezés lehetővé teszi különféle GEFEST indítómodulok telepítését a csúszóblokkal együtt.
A készlet tartalma:
- szauna kályha Avangard ZK Uragan 25 (P2)
- indítócső 0,5 m.
- tűzhely fedele
- 2 gőzágyú
- rács "Tulipán"
- zárt fűtőajtó gőzszabályozó szeleppel
- rozsdamentes acél hamutartó
- tömítőanyag 1500С-ig - 1 db.
- jótállási jegy (használati utasítás)
A kövek külön vásárolhatók meg.
Technical specification
- Garancia (év) 2
- Ajánlott szaunaméret (m³) 16 - 24
- Méretek magasság (mm) 630
- Méretek szélesség (mm) 680
- Méretek mélysége (mm) 430
- Súly (kg) 253
- Anyag Öntöttvas
- Tűzifa maximális hossza (mm) 380
- Az égéstér típusa Külső
Utasítás
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.