Alkatrészek - HARVIA fűtőelemek
Leírás
Fűtőelemek HARVIA elektromos szauna fűtőtestekhez. A fűtőelemeket úgy tervezték, hogy ellenálljanak az intenzív használatnak. A régi szauna kályháját ne dobja ki, esetleg megjavítható! Kérjük, tekintse meg a fűtőelemek választékát.
SKU | Melegítő modellek |
SPZSN-150 | Delta D23 (E, EE), D29 (EE) |
SPZSN-160 | Delta D29(EE), D36(E, EE) |
SPZSC-360 | Unio HNK360(E,EE), Cilindro PC110E/EE/HEE |
SPY10-0016 | A fal SW45(E) |
SPY10-0015 | The Wall SW60(E) |
SPY10-0014 | The Wall SW80(E) |
SPZCU-830 | The Wall SW90(E), The Wall Combi SW90(S/SA), Virta HL90, Virta Combi HL90S(A), Virta Pro HL160, Virta Pro Combi HL160SA, Modulo 160, 180 |
SPZCU-823 | A Wall Combi SW45S/SA, SW70S/SA, Virta HL70, Virta Combi HL70S(A), Virta Pro HL135, HL160, Virta Pro Combi HL135SA, HL160SA, Modulo 135, 160 |
SPZSJ-100 | Kompakt JM20(E), JM25(E) |
SPZSJ-110 | Kompakt JM25(E), JM30(E ) |
SPZSB-770 | Vega Compact BC23(E ), BC35(E ) |
SPZSB-224 | Vega BC45(E) |
SPZSB-226 | Vega BC60(E), Vega Combi BC60SE(A) |
SPZSB-228 | Vega BC80(E ) |
SPZSB-229 | Vega BC90(E), Vega Combi BC90SE(A) |
SPZSB-461 | Vega Pro BC105, BC135 |
SPZSB-462 | Vega Pro BC135, BC165 |
SPZSK-690 | KIP30(E), KIP45(E), Topclass KV30(E), KV45(E), Sound / Steeltop M45(E), Moderna V45E, Topclass Combi KV50SE(A) |
SPZSK-700 | KIP60(E), Topclass KV60(E), Sound / Steeltop M60(E), Moderna V60E, Topclass Combi KV60SE(A), Classic Electro CS60 |
SPZSK-710 | KIP80(E), Topclass KV80(E), Sound / Steeltop M80(E), Moderna V80E, Topclass Combi KV80SE(A), Classic Electro CS80 |
SPZSK-720 | KIP90(E), Sound / Steeltop M90(E), Topclass Combi KV90SE(A) |
SPZSE-259 | Fuga FU90(E), Figaro FG90(E), Quatro QR90, Cilindro PC90(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP90(E), Glow TRT90(E), TRC90(E) |
SPZRH-247 | Kivi PI70(E) |
SPZRH-249 | Kivi PI90(E) |
SPZRH-720 | Figaro FG70(E), Quatro QR70, Cilindro PC70(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP70(E), Glow TRT70(E), TRC70(E) |
SPZSC-022 | Cilindro PC66(E), Cilindro Pro PC100E, PC135E, PC165E, PC200E, Modulo MDA165, MDA200 |
SPZVO-201 | Globe GL70(E) |
SPZVO-200 | Globe GL110(E) |
SPZCU-836 | Virta HL110, Virta Combi HL110S(A), Virta Pro HL220, Virta Pro Combi HL220SA |
SPZSP-240 | Legend PO11, Club K11G(S) |
SPZSS-110 | Legend PO11, Senator T9, T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K11G(S) |
SPZSS-120 | Senator T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K13.5G(S) |
SPZSP-250 | Legend PO165, Elegance F15, F16.5, Club K13.5G, K15G, Club Combi K13.5GS, K15GS |
SPZSP-255 | Legend PO165, Elegance F16.5, F18 |
SPZSF-20 | Forte AF4 / AFB4 |
SPZSF-30 | Forte AF6 / AFB6 |
SPZSF-50 | Forte AF9 / AFB9 |
SPZSL-313 | Club K9, K10.5, K12, Profi L26 |
SPZSL-310 | Club K9, Profi L23 |
SPZSL-316 | Klub K12 |
SPZSL-314 | Club K15, Profi L23, L26, L30 |
SPZSK-732 | Profi L20 |
SPZSL-318 | Profi L33 |
SPZHH-170 | Rejtett fűtés HH6, HH12 |
SPZHH-180 | Rejtett fűtés HH9 |
SPZH-104 | Steamer SS20 és a Vega Combi kivételével az összes kombi melegítőben lévő gőzölőhöz |
Technical specification
- Súly (kg) 0.3
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.