Alkatrészek - HELO fűtőelemek
Leírás
Fűtőelemek Helo elektromos szaunakályhákhoz. A fűtőelemeket intenzív használatra tervezték. Ne dobja ki régi szaunakályháját, esetleg javítható! Kérjük, tekintse meg fűtőelem választékunkat.
Fűtőberendezés:
EverReady, SKLE , SKSM, SA, Softhot, Fantasy, Saunatonttu , Pikkutonttu, Rondo , Ring Wall
SEPC 10 - 2,5 kW
SEPC 11 - 2,0 kW
SEPC 12 - 1,5 kW
SEPC 59 - 2,6 kW
SEPC 60 - 0,135 kW
SEPC 62 - 1,0 kW
SEPC 63 - 1,5 kW
SEPC 64 - 2,0 kW
SEPC 65 - 2,67 kW
SEPC 67 - 1667 kW
SEPC 69 - 0,225 kW
SEPC 70 - 1,7 kW
SEPC 71 - 1,5 kW
SEPC 81 - 2,1 kW
SEPC 82 - 1,5 kW
SEPC 83 - 1,2 kW
SEPC 93 - 1,5 kW
SEPC 94 - 2,0 kW
SEPC 95 - 2,67 kW
SEPC 96 - 3,0 kW
SEPC 120 - 1,4 kW
SEPC 121 - 1,8 kW
SEPC 122 - 1,5 kW
SEPC 164 - 2,0 kW
SEPC 165 - 2,5 kW
SEPC 166 - 1,5 kW
SEPC 168 - 0,105 kW
SEPC 169 - 0,210 kW
SEPC 170 - 1,4 kW
SEPC 171 - 1,8 kW
SEPC 172 - 2,2 kW
SEPC 185 - 1,5 kW
SEPC 186 - 2,17 kW
SEPC 187 - 3,0 kW
SEPC 189 - 2,6 kW
SEPC 191 - 0,26 kW
SEPC 192 - 1,5 kW
SEPC 193 - 2167 kW
SEPC 194 - 3,2 kW
SEPC 195 - 1,5 kW
SEPC 196 - 22267 kW
SEPC 197 - 3,0 kW
SEPC 199 - 2267 kW
SEPC 200 - 3,5 kW
SEPC 202 - 2,0 kW
SEPC 203 - 2,67 kW
SEPC 209 - 2267 kW
SEPC 230 - 3,0 kW
SEPC 63 230V - 1,5 kW
SEPC 65B 230V - 3,0 kW
SEPC 65C 230V - 3,3 kW
SEPC 226A - 2267 kW
SEPC 228A - 3,5 kW
SEPD 146 - 3,4 kW
Technical specification
- Garancia (év) 2
- Súly (kg) 2
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.