Elektromos szauna kályha vezérlőpanel - HARVIA XENIO CX180
Leírás
HARVIA XENIO CX180 - vezérlőpanel érintőképernyős vezérlőpanellel. A kompakt, mégis áttekinthető érintőképernyős kezelőpanel szinte bármilyen térben felszerelhető felületre - szaunában, fürdőszobában, öltözőben vagy akár a nappaliban. A kezelőpanel megmutatja, hogy a szauna hőmérséklete mikor alkalmas a használatra.
A HARVIA XENIO CX180 vezérlőpanel célja egy 2,3-18 kW teljesítménytartományú elektromos szauna kályha vezérlése.
A készlet tartalma:
Vezérlőpult:
- Hőmérséklet beállítási tartomány: 40 - 110 °C.
- Időbeállítási tartomány: családi szauna 1-6 óra, nyilvános szauna 1-12 óra.
- Előre beállított időbeállítási tartomány: 0 - 12 óra.
- Világítás és ventilátor vezérlés.
- A vezérlőpanel falra rögzíthető vagy a felületbe építhető.
- Méretek: 85mm x 24mm x 110mm
Hajtómű:
- Tápfeszültség: 400 V 3N~
- Max. terhelés: 18 kW
- Fényvezérlés, max. teljesítmény: 100 W, 230 V 1N~
- Ventilátor vezérlés, max. teljesítmény: 100 W, 230 V 1N~
- Méretek: 272mm x 70mm x 193mm
Hőmérséklet érzékelő:
- A hőmérséklet-érzékelő visszaállítható túlmelegedés elleni védelemmel és hőmérséklet-érzékelő NTC termisztorral (22 kΩ/ T=25 °C).
- Súly: 175g kábelekkel (kb. 4m)
- Méretek: 51mm x 73mm x 27mm
Adatkábel 5 m.
Technical specification
- Garancia (év) 2
- A gyártó ország Finnország
- Fűtőteljesítmény max (kW) 18
- Méretek magasság (mm) 110
- Méretek szélesség (mm) 85
- Méretek mélysége (mm) 240
- Működési idő (h) 1 - 12
- Előbeállítási idő (h) 0 - 12
- Állítható hőmérséklet min-max ° C 40 - 110
Utasítás
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.