Elektromos szaunakályha - MAGNUM LITE BOWL világítással
Leírás
A MAGNUM egy kiváló minőségű szaunakályha. A Magnum szaunakályhák kiváló termékfejlesztése új lehetőségeket kínál a szaunakályha elhelyezésére. A szaunakályha biztonsági távolsága az alsó padától 20 mm, a felső padától pedig 70 mm. Ezt a kályha alsó burkolatai között elhelyezett léghűtő rendszer teszi lehetővé, amely hatékonyan hűti a szaunakályha külső felületeit.
A szaunakályhák 12 száloptikás lámpával vannak felszerelve, amelyek közvetve, középről felfelé világítják meg a kályha kőfelületét. Amikor vizet öntenek a kályhára, a gőz és a fény találkozik, élénk élménnyé varázsolva a szaunázást. A szaunakályhák világítás nélkül is kaphatók.
A kövek nem tartozékok.
Műszaki adatok:
Modell | Teljesítmény, kW | Szauna mérete, m3 | Kőkapacitás, kg | Súly kövek nélkül, kg | Kábel, mm 2 | Méretek mm | ||
átmérő: alsó / felső rész | magasság | |||||||
MAGNUM LITE TÁL 6.6 | 6.6 | 5 - 9 | 75 - 80 | 35 | 5 x 1,5 | 320 / 360 | 1270 | |
MAGNUM LITE TÁL 9.0 | 9 | 8-15 |
75 - 80 |
35 | 5 x 2,5 | 320 / 360 | 1270 | |
MAGNUM LITE TÁL 10,5 | 10.5 | 10 - 20 | 100 | 35 | 5 x 2,5 | 320 / 395 | 1440 |
Technical specification
- Garancia (év) 2
- A gyártó ország Finnország
- Vezérlőegység Beleértve
- Teljesítmény (kW) 6,6 / 9 / 10,5
- Ajánlott szaunaméret (m³) 5 - 20
- Méretek magasság (mm) 1270-1440
- Kő kapacitás max. (kg) 75-85/100
- Súly (kg) 35
- Csatlakozókábel (mm²) 5 x 1,5 / 5 x 2,5
- A biztosíték 3 x 10 A / 3 x 16 A
Utasítás
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.