Hő-higrométer - PIRTIJ LUX
Leírás
Hő-higrométer
Függőleges termo-higrométer lekerekített végekkel. A mechanikus hőmérő-nedvességmérő segítségével könnyedén ellenőrizheti a szauna hőmérsékletét és páratartalmát. Stílusos, klasszikus stílusú, minden szauna dizájnjába tökéletesen illeszkedik.
A termo-higrométer hermetikus, biztonságos és ellenáll a magas hőmérsékletnek és páratartalomnak. Fából készült, így nagyon kényelmesen használható fürdőben vagy szaunában. Ennek a termo-higrométernek a gyártása során figyelembe vették az ajánlásokat, így a nedvességmérő leolvasási tartománya 0 - 100%, a hőmérő tartománya 120 fok.
Milyen adatokat kell megjelenítenie a termo-higrométernek, hogy biztonságos legyen a szauna gőzfürdőjének látogatása?
Amikor a szauna hőmérséklete 100-110 fok körül van, a páratartalom 35%-nál kevesebbet mutasson. Gőzkabinban, amikor a hőmérséklet 60 fok, az optimális páratartalom 85%.
A termo-higrométer megfelelő felszerelése a szaunában
A legpontosabb leolvasás érdekében célszerű a termo-higrométert körülbelül 1,6 méter magasságban elhelyezni. Optimális, ha ajtóktól, kályháktól és ablakoktól 1,5-2 méter távolságra van felszerelve. Mivel a hideg és a hőforrások összekeverik a leolvasás pontosságát.
Ajánlott beltéri páratartalom és hőmérséklet:
- Orosz szauna. A legjobb, ha a hőmérő - nedvességmérő körülbelül 75-85% páratartalmat és + 60-70 fokos hőt mutat;
- Törökfürdő (gőz). A termo-higrométernek 95-100% páratartalmat és + 70-100 fokos hőmérsékletet kell mutatnia;
- Szauna. Optimális, ha a hőmérő - higrométer 25-35% páratartalmat és + 100-110 fokos hőt mutat;
- Mosdó. A termo-higrométernek 90-100% páratartalmat és + 30-40 fokos hőt kell mutatnia;
- Pihenőszoba. Javasoljuk, hogy a termo-higrométer leolvasása 30-60% páratartalom és +20-25 hőfok legyen.
A megfelelő hőmérséklet és páratartalom betartásával a szaunázási eljárások kellemesek és hasznosak lesznek a szervezet számára.
Technical specification
- A gyártó ország Lettország
- Súly 0.4000
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.