Természetes fenyő hidrolát, 1 kg
Leírás
A hidrolát az illóolajok gőzdesztillációval történő előállításának mellékterméke. A növényi hatóanyagok mikrorészecskéinek kolloid rendszere (szol) különféle hidrofil, biológiailag aktív anyagokat és kis mennyiségű illóolajat tartalmaz, amely megőrzi a hidrolátokat és akár 2 évig is meghosszabbítja eltarthatóságukat.
Ezek a növényi hidrolátok finomabb és lágyabb illatúak, mint maguknak az illóolajoknak.
A hidrolátok körülbelül 0,01 - 0,1% illóolajat tartalmaznak, így biztonságosan és hatékonyan alkalmazhatók az aromaterápiában felnőttek és gyermekek számára egyaránt.
A hidrolát gyártási folyamat során a legfinomabb részecskék formájában szétoszlatott illóolaj stabil kolloid rendszert alkot, amely nem igényel további emulgeálószerekkel történő stabilizálást, ellentétben az illóolajok vizes emulzióinak előállításával. A legújabb tanulmányok kimutatták, hogy a hidrolátok antibakteriális és gombaellenes hatással rendelkeznek.
Használat:
A hidrolátumok tökéletesek a bőr hidratálására, lemosására, megfiatalítására és ápolására.
Spa kezelésekhez a hidrolátok használhatók:
- Gőz (török) szaunákban: hígítsunk fel 1 liter hidrolátot 50 liter vízhez, ízesítsük a szaunát (45-55 o C, 70-99% relatív páratartalom) speciális párologtatóval;
- Hamamban, helyiségek párásítására és aromásítására párologtatóval;
- Gyöngyfürdőben: 200 ml hidrolát - hígítsuk fel 200 l vízzel;
- A kádakban: 200 ml hidrolát - hígítsuk fel 200 l vízzel;
- Pezsgőfürdőben és úszómedencében: 200 ml hidrolát - hígítsuk fel 200 l vízzel.
Tárolási feltételek:
- Sötétben, 17°C alatt tárolandó.
- A szobahőmérsékleten való tárolás jelentősen csökkenti a hidrolát eltarthatóságát.
- A hidrolát +10 °C felett tárolva kissé zavarossá válik.
Technical specification
- Súly (kg) 1.064
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.