Tikkurila Supi Saunavaha 0,9l
Leírás
A Supi Saunavaha viasz szauna padokon, ajtó- és ablakkereteken használható.
Természetes viaszt tartalmazó szaunák fa belső felületeinek védelme. A Supi Saunavaha szaunaviasz felszívódik a fába és nedvesség- és szennyeződésálló felületet képez. A Supi Saunavaha egy vizes, természetes viasz tartósítószer. Beszívódik a fába, sima, selymes felületet ad. Kész színek: fekete, fehér és szürke. A termék színezése a Tikkurila pác és lakk színkatalógusa szerint történik. Az eszköz fekete-fehérben is használható. A színtelen viasz megőrzi a fa természetes színét. A termék M1 emissziós osztályba tartozik. Az építőanyagok és a belső szerelvények különféle vegyi anyagokat bocsátanak ki a beltéri levegőbe, az M1 osztály pedig alacsony kibocsátású anyag.
Festési módszer. Habhenger, szivacs vagy ecset mesterséges sörtékkel.
Érlelés. 30 perc után nincs por. 24 óra elteltével. használható.
Kitermelés 10-13 m2 / l.
Festési feltételek. A festendő felületnek tisztának és száraznak kell lennie, levegő hőmérséklete 5ºC-nál magasabb, relatív páratartalma 80% alatti.
Felület előkészítés. Új tiszta fafelületek: törölje le a szennyeződéseket és a port. Enyhén nedvesítse meg a felületet vízsugárral, hagyja megszáradni és csiszolja le a faforgácsot. Távolítsa el a port a csiszolásból.
Régi, piszkos vagy fa felületek Supi Saunasoja bevonattal: mossa le a felületeket Supi Saunapesu-val az utasítások szerint, alaposan öblítse le és hagyja megszáradni. Csiszolja le és törölje le az esetlegesen keletkezett port. Ha a viaszt bármely régi termék maradványára viszi fel, a felület sokkal fényesebb lesz, mint a kezeletlen fa felhordásakor.
Olajjal impregnált felületeket (pl. Supi Laudesuoja) nem javasolt Supi Saunavaha szaunaviasszal bevonni, ha azt a réteget nem távolították el.
A Supi Saunavaha viasz felhordása előtt alaposan védje a padlót, mert ez a termék könnyen beszívódik a kerámialapok közötti résekbe.
Bevonat. Először óvatosan keverje hozzá a Supi Saunavaha viaszt, használat közben időnként keverje meg. Vigyen fel egy kis réteget a farost irányába, hogy a termék egyenletesen felszívódjon. Mivel a viasz nagyon folyékony, a megfelelő réteg felhordásának legegyszerűbb módja egy habhenger vagy szivacs. Ha túl sok viaszt visz fel, a felület csúszós lesz. Tesztelje a színezett Supi Saunavaha viaszt rosszul látható helyen, hogy megbizonyosodjon a szín megfelelőségéről. A végső árnyalat a fa tulajdonságaitól függ.
A kis táblákat egyszerre fedje le, hogy elkerülje az átfedést, nagy táblák felhordásakor pedig fedjen le 1 vagy 2 táblát, hogy egyenletes árnyalatot kapjon. A szauna használata előtt melegítse fel és jól szellőztesse ki a gőzfürdőt.
Felületápolás. Szükség esetén tisztítsa meg legkorábban 1 hónappal a festés után. Tisztítsa meg a felületet Supi Saunapesu-val (arány: 1-2 dl tisztítószer 5 liter vízzel).
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.