Hidromasszázs medence SPA SERENE 2
Leírás
A "Serene" SPA pezsgőfürdő téglalap alakú elrendezésével és geometrikus vonalaival letisztult és progresszív, elegáns és modern ízléshez illő, finom világítással a párnák mögött és a medencetest kerülete mentén. Ez a medence kiváló minőségű hibrid fűtéssel rendelkezik, segít elérni és fenntartani a kívánt hőmérsékletet, miközben energiát takarít meg.
Műszaki adatok:
- Méretek: 210 x 110 x 79 cm (HxSzxM).
- Ülőhelyek száma: 2
- Víztartalom: 790 liter.
- Súly víz nélkül: 175 kg.
- Súly vízzel együtt: 1050 kg.
- Ház anyaga: Aristech® akril vinil- és poliészterrel.
- Szintetikus, karbantartást nem igénylő szekrény.
- Levehető külső borítás: 4 db.
- Tartós tartórendszer: szintetikus.
- Everlast ™ Teljes alapanyag: poliészter.
- Nagy sűrűségű uretán szigetelés.
Jellemzők:
- Légmasszázs berendezések.
- Formázott puha fejpárnák LED világítással: 2 db.
- StarBrite belső LED világítási rendszer.
- Kültéri medencesarkok LED világítással: 2 db.
- Vízesés LED világítással.
- Aromaterápiás rendszer.
- Ózonozó rendszer.
- UV Synergy System - Ultraibolya lámpa rendszer.
- Rendkívül hatékony kettős burkolatú külső szigetelés.
- 5/4 rendkívül hatékony járásálló medencefüggöny.
Víz rendszer:
- Masszázs fúvókák száma: 20 db
- Levegőszabályozó szelep: 3 db.
- Szűrő / Szűrési felület: (1 db) / 4,65 nm.
- Egy nagy teljesítményű skimmer (szűrő) szervizelése oldalról történik.
- Alsó és külső létra: 1 db.
- Hi Flow vízszívó fúvókák: 2
- 5 ”masszázs, irányított, forgó és impulzusos fúvókák: 1
- 3 ”Rotációs fúvókák: 10 db.
- 2 ”Irányos fúvókák: 8 db.
- Ózon fúvóka: 1 db.
Elektromos rendszer:
- Feszültség: 220.
- Amper: 16A.
- Teljes átfolyású elektromos fűtés: 3 kW
- Vezérlőrendszer: Balboa VS510DZ.
- Világítás (18 db X színes LED)
- Kezelőpanel: Balboa VL260, a medenceházon.
Technical specification
- Ülések száma 2 db.
- Hossz (mm) 2100
- Magasság, mm 790
- Szélesség, mm 1100
- Súly 175
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.