Hidromasszázs medence SPA VITALITY / VITALITY DEEP
Leírás
A "Vitality" Pool hosszú pályája egyedülálló "Passion Spas" által szabályozott folyami úszórendszerrel és "Current-lift" technológiával rendelkezik. A mély és széles ülőfelületekkel felszerelt ülések más-más terápiás funkcióval rendelkeznek.
Ez a lenyűgöző kezelési terület magában foglalja az "Aqua Rolling" masszázst, a "Therapy Wave" zónát, az "intenzív terápiás" zónát és a "Waterfall" masszázst. A "Vitality" medence "Swim Assist Tether"-vel és egy speciálisan kialakított "Fitness Seat"-vel is fel van szerelve, evezős felszerelésekhez és edzőfogantyúkhoz. A dupla zóna hőmérsékletnek köszönhetően hűvös hőmérsékleten végezhet testedzéseket, majd forró, nyugtató hőmérsékleten élvezheti a masszázsfunkciókat.
Műszaki adatok:
- Méretek: 708 x 225 x 126 cm / 708 x 225 x 155 cm
- Ülőhelyek száma: 8 db.
- Masszázsfúvókák száma: 70 db.
- Turbo Swim Jets ellenfúvókák száma: 5 db.
- Floor Swim Jets alsó fúvókák: 2 db.
- "Skimmer bár"
- "Aqua gördülő masszázs"
- "Therapy Wave" zóna
- "Intenzív terápia" zóna
- Vízesés
- Starbrite belső LED világítási rendszer világítás
- Wi-Fi Ready kapcsolat
- Hybrid Heating™ elektromos fűtés
- "Bio-Lok"
- "Synergy vízkarbantartó rendszer"
- Gazdaságos medence keringető szivattyú
- Medence vízkapacitása: 13000/15000 liter.
- Súly víz nélkül: 1600/1750 kg.
- "Current-Lift Technology™"
- Állítható "River Swim System" - Folyó folyó ellenáramú felszerelés
Technical specification
- Ülések száma 8 db.
- Hossz (mm) 7080
- Magasság, mm 1260 / 1550
- Szélesség, mm 2250
- Súly 1600 / 1750
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.